Spletna platforma e-vadba.parinama.si v tem trenutku omogoča naslednje načine plačevanja:
Sprejemamo plačilne kartice Visa, Visa Electron, Mastercard in Meastro. Da bi se prepričali, da lahko z vašo plačilno kartico plačujete na spletu, preverite pri vaši banki, da je ta funkcija omogočena. Za procesiranje kartičnih plačil uporabljamo sistem Stripe. Več o sistemu Stripe, si lahko preberete tukaj. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.
Kupec ima možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od nakupa brez navedbe razloga in vrne izdelek. Kupec mora poslati nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (naročila), na spletni platformi www.e-vadbe.parinama.si. V tem primeru Parinama.si nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu odstopne izjave. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta (potrdilo o plačilu predračuna).
V primeru odstopa od naročila, Parinama.si potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Parinama vrne prejeta plačila kupcu preko nakazila na TRR kupca.
Ker želimo, da postopek odstopa od naročila poteka brez zapletov, imamo pripravljen kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na e-poštnem naslovu info@parinama.si.
Prejeta naročila lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno s poslanim sporočilom na elektronski e-naslov info@parinama.si. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke o naročilu in kupcu:
Pri Parinama e-vadba platformi zgledno spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo izpolnjevati svoje dolžnosti vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
Stranka lahko vloži pritožbo na dva načina, in sicer pisno ter preko elektronske pošte (info@parinama.si).
Pri Parinama bomo o pritožbi odločili vestno in v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo pritožbe. Kot odgovor in pojasnilo bomo poslali odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili tako v pisni obliki na kontaktni naslov kupca, kot tudi na elektronski poštni naslov.
Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. V roku 20 delovnih dni bomo poslali odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov kupca. Z odgovorom postane odločitev Pariname na pritožbo dokončna in postopek zaključen.
V primeru, da kupec ne bi bila zadovoljen z doseženo rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.
Podjetje DEVI, CENTER ZA IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE d.o.o. kot upravljalec spletne platforme e-vadba.parinama.si, skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvensodnega izvajalca reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Na naši spletni platformi, ki se ukvarja s spletno prodajo območju RS (EU), na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platformo lahko obiščete na spodnji povezavi:
http://ec.europa.eu/odr
Taka ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Po dokončni potrditvi naročila dobi kupec sporočilo na svoj elektronski naslov z obvestilom o prejemu naročila. Sporočilo običajno prispe v roku 10 minut. Ni pa neobičajno, v kolikor se proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev podaljša.
V tem elektronskem sporočilu se tudi nahaja predračun, ki vsebuje vse potrebne podatke za plačilo izdelka. V zakonskem roku pa naročnik prejme tudi original račun.
Spletna trgovina in platforma za učenje zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL certifikata (Secure Sockets Layer) HTTPS povezave. Podatki so zakodirani z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki, ki preprečuje branje podatkov tretjim osebam. Tako sistem preprečuje, da bi kdo lahko prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v našo spletno trgovino.
Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
V kolikor bi želeli vaš uporabniški račun na platformi e-vadba.parinama.si ukiniti, nam to lahko sporočite na e-naslov info@parinama.si. V sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:
Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan iz elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.
Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:
Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja DEVI, CENTER ZA IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, GDPR in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Lahko ste prepričani, da so vaši osebni podatki pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb.
Obveščamo vas, da:
Parinama.si želi zagotavljati najvišjo mogočo stopnjo ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani, in platformi www.e-vadba.parinama.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga povezana obdelava podatkov povzroči napako, ki je lahko prikazana na spletni strani. V primeru, da bi vi kot obiskovalec spletne trgovine ocenili, da gre pri katerem izdelku za napačne podatke, nam to lahko vedno sporočite na naš e-naslov info@parinama.si.
V takem primeru, bomo kupca obvestili o opravljenih spremembah in mu omogočili odstop od naročila.
Odvezujemo se odgovornosti za občasno nedelovanje ali nedosegljivost spletne platforme. Prav tako ne odgovarjamo za vsebino v mnenjih o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne trgovine. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča in žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije podane v mnenjih in se ograjujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah izdelkov zaradi različnih resolucij in kvalitet uporabljanih zaslonov. Za morebitne napake se iskreno in v naprej opravičujemo.
V kolikor bi imeli glede naše ponudbe ali uporabe spletne platforme e-vadba.parinama.si dodatna vprašanja ali bi potrebovali več informacij, smo vam vedno na voljo.
Svoja vprašanja nam lahko pošljete na naš e-naslov: info@parinama.si
DEVI, CENTER ZA IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE d.o.o. Vse pravice pridržane ©