Pogoji poslovanja

O učni platformi E-vadba Parinama

DEVI, CENTER ZA IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE d.o.o.
Marentičeva ulica 14, Ljubljana, 1000 Ljubljana
Platforma ponuja tečaje za naročnike, ki lahko izvajajo vadbo sami, glede na svoj urnik, brez prekinitev oziroma kadarkoli imajo čas.

Kontakt

V primeru, da potrebujete splošne informacije ali pomoč o naši spletni ponudbi, uporabi spletne platforme, naročilih, ali vračilih denarja, se lahko obrnete na nas vsak delovnik:
DEVI, CENTER ZA IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE d.o.o.
Marentičeva ulica 14, 1000 Ljubljana

Pon – pet: od 8:00 do 16:00

ali na mobilni telefon:

+386 31 665 544 oziroma na

e-pošto: info@parinama.si

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.e-vadbe.parinama.si, se lahko spremenijo kadarkoli brez predhodnega obvestila.

Vse cene na naši spletni platformi vsebujejo DDV.

Cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila.

Plačila

Spletna platforma e-vadba.parinama.si v tem trenutku omogoča naslednje načine plačevanja:

  • S plačilno/kreditno kartico

Sprejemamo plačilne kartice Visa, Visa Electron, Mastercard in Meastro. Da bi se prepričali, da lahko z vašo plačilno kartico plačujete na spletu, preverite pri vaši banki, da je ta funkcija omogočena. Za procesiranje kartičnih plačil uporabljamo sistem Stripe. Več o sistemu Stripe, si lahko preberete tukaj. V primeru suma zlorabe je vsaka takšna transakcija brez predhodnega obvestila predana pristojnim organom za preprečevanje zlorab.

Odstop od nakupa/vračilo blaga

Kupec ima možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od nakupa brez navedbe razloga in vrne izdelek. Kupec mora poslati nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe (naročila), na spletni platformi www.e-vadbe.parinama.si. V tem primeru Parinama.si nemudoma pošlje kupcu po elektronski pošti potrdilo o prejemu odstopne izjave. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta (potrdilo o plačilu predračuna).

V primeru odstopa od naročila, Parinama.si potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave kupca. Parinama vrne prejeta plačila kupcu preko nakazila na TRR kupca.

Ker želimo, da postopek odstopa od naročila poteka brez zapletov, imamo pripravljen kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:

Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na e-poštnem naslovu info@parinama.si.

Preklic naročila

Prejeta naročila lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno s poslanim sporočilom na elektronski e-naslov info@parinama.si. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke o naročilu in kupcu:

  1. V naslovu (predmet/subject) sporočila: Preklic naročila
  2. V vsebini sporočila: ime in priimek kupca, naslov in številko naročila

Pritožbeni postopek

Pri Parinama e-vadba platformi zgledno spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudimo izpolnjevati svoje dolžnosti vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

Stranka lahko vloži pritožbo na dva načina, in sicer pisno ter preko elektronske pošte (info@parinama.si).

Pri Parinama bomo o pritožbi odločili vestno in v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 14 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo pritožbe. Kot odgovor in pojasnilo bomo poslali odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili tako v pisni obliki na kontaktni naslov kupca, kot tudi na elektronski poštni naslov.

Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor. V roku 20 delovnih dni bomo poslali odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov kupca. Z odgovorom postane odločitev Pariname na pritožbo dokončna in postopek zaključen.

V primeru, da kupec ne bi bila zadovoljen z doseženo rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje DEVI, CENTER ZA IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE d.o.o. kot upravljalec spletne platforme e-vadba.parinama.si, skladno z zakonskimi normativi ne priznava nobenega izvensodnega izvajalca reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Na naši spletni platformi, ki se ukvarja s spletno prodajo območju RS (EU), na svoji spletni strani objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Platformo lahko obiščete na spodnji povezavi:
http://ec.europa.eu/odr

Taka ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Obveščanje o naročilih na platformi Parinama e-vadba

Po dokončni potrditvi naročila dobi kupec sporočilo na svoj elektronski naslov z obvestilom o prejemu naročila. Sporočilo običajno prispe v roku 10 minut. Ni pa neobičajno, v kolikor se proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev podaljša.

V tem elektronskem sporočilu se tudi nahaja predračun, ki vsebuje vse potrebne podatke za plačilo izdelka. V zakonskem roku pa naročnik prejme tudi original račun.

Skrb za varnost in zasebnost

Spletna trgovina in platforma za učenje zagotavlja vse potrebne tehnološke in organizacijske rešitve za popolno varnost nakupa. Prenos občutljivih osebnih in transakcijskih podatkov na spletni strani se izvaja v varnem načinu s pomočjo protokola SSL certifikata (Secure Sockets Layer) HTTPS povezave. Podatki so zakodirani z do 256 bitnim ključem, še preden zapustijo vaš brskalnik, in se na naš strežnik prenašajo v zaščiteni obliki, ki preprečuje branje podatkov tretjim osebam. Tako sistem preprečuje, da bi kdo lahko prestregel vaše osebne in transakcijske podatke, ki jih pošiljate v našo spletno trgovino.

Varnost nakupa zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.

V kolikor bi želeli vaš uporabniški račun na platformi e-vadba.parinama.si ukiniti, nam to lahko sporočite na e-naslov info@parinama.si. V sporočilu obvezno navedite naslednje podatke:

  1. V naslovu sporočila: Ukinitev uporabniškega računa
  2. V vsebini naročila: ime in priimek uporabnika, naslov uporabnika, elektronska pošta, s pomočjo katere je bil odprt uporabniški račun.

Zahtevek za ukinitev uporabniškega računa mora biti poslan iz elektronskega naslova, s katerim je bil uporabniški račun odprt. O ukinitvi vas bomo obvestili preko elektronske pošte.

Katere vaše podatke zbiramo?

Obveščamo vas, da zbiramo (obdelujemo) vaše osebne podatke, ki smo jih pridobili:

  • ob registraciji uporabniškega račun za spletno trgovino in platformo (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, IP naslov, ki pa je anonimiziran)
  • ob spletnem nakupu (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, naslov za dostavo,
    telefonska številka, podatki o času in predmetu nakupa, IP naslov, ki je anonimiziran)
  • ob morebitnih pritožbah, reklamacijah, uveljavljanju garancije in drugih zahtevkih (ime in priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka, podatki o času in vsebini ter o načinu reševanja teh zahtevkov, podatki o času in predmetu nakupa)
  • ob naročilu na e-novice (elektronski naslov, ime)

Varovanje osebnih podatkov

Obvezujemo se, da bodo od vas prejeti osebni podatki v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja DEVI, CENTER ZA IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bomo ravnali v skladu z najvišjimi standardi varnosti in diskretnosti ter vedno v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov, GDPR in drugimi predpisi s tega področja (Splošna uredba o varstvu osebnih podatkov idr.). Lahko ste prepričani, da so vaši osebni podatki pri nas ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem ali neavtoriziranim dostopom s strani tretjih oseb.

Vaše pravice v zvezi z varstvom osebnih podatkov

Obveščamo vas, da:

  • vaši osebni podatki ne bodo obdelovani za noben drug namen, kot za namen zaradi katerega so bili zbrani;
  • se bodo osebni podatki, pridobljeni na podlagi privolitve (soglasja) in za namen iz privolitve, obdelovali dokler vaše privolitve ne boste preklicali (umaknili). Ostale pridobljene osebne podatke pa bomo hranili do poteka zakonskega roka hrambe;
  • imate po zakonu pravico od družbe zahtevati dostop do podatkov, njihov popravek, izbris ali omejitev obdelave ter pravico vložiti ugovor zoper obdelavo osebnih podatkov in zahtevo za prenos osebnih podatkov. Navedene pravice lahko uveljavljate z zahtevo, poslano na naslov DEVI, CENTER ZA IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE d.o.o., Marentičeva ulica 14, 1000 Ljubljana, oziroma na e-naslov info@parinama.si;
  • lahko pri družbi pooblaščeno osebo za varstvo osebnih podatkov kontaktirate preko e-naslova info@parinama.si;
  • lahko pri nadzornem organu (Informacijski pooblaščenec RS) vložite pritožbo, če obdelava osebnih podatkov ne bi bila skladna s predpisi;
  • lahko osebne podatke obdelujejo tudi pogodbeni partnerji, s katerimi ima družba sklenjene pogodbe o obdelovanju osebnih podatkov in ki hkrati lahko zagotavljajo ustrezno visoko raven varstva osebnih podatkov;
  • osebni podatki ne bodo posredovani tretjim osebam razen tistim uporabnikom, ki imajo za to podlago v zakonu, pogodbi ali izkažejo drugo pravno podlago;
  • v zvezi z obdelavo osebnih podatkov lahko pri družbi obstaja avtomatizirano sprejemanje odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, in sicer zaradi analize preferenc posameznikov in prilagajanja ponudbe družbe tem preferencam ter v primeru posameznikove izrecne privolitve, za njegovim preferencam prilagojeno informiranje o produktih, storitvah, novostih in drugih pomembnih obvestilih;
  • več informacij o varstvu osebnih podatkov v družbi lahko pridobite z obiskom posebne spletne strani »Politika zasebnosti«.

Odveza odgovornosti Parinama.si

Parinama.si želi zagotavljati najvišjo mogočo stopnjo ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletni strani, in platformi www.e-vadba.parinama.si. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga povezana obdelava podatkov povzroči napako, ki je lahko prikazana na spletni strani. V primeru, da bi vi kot obiskovalec spletne trgovine ocenili, da gre pri katerem izdelku za napačne podatke, nam to lahko vedno sporočite na naš e-naslov info@parinama.si.

V takem primeru, bomo kupca obvestili o opravljenih spremembah in mu omogočili odstop od naročila.

Odvezujemo se odgovornosti za občasno nedelovanje ali nedosegljivost spletne platforme. Prav tako ne odgovarjamo za vsebino v mnenjih o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci naše spletne trgovine. Mnenja pred objavo pregledamo in zavrnemo tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča in žaljiva. Prav tako ne odgovarjamo za informacije podane v mnenjih in se ograjujemo od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih. Prav tako ne odgovarjamo za manjša odstopanja na priloženih slikah izdelkov zaradi različnih resolucij in kvalitet uporabljanih zaslonov. Za morebitne napake se iskreno in v naprej opravičujemo.

Pomoč in morebitna dodatna vprašanja

V kolikor bi imeli glede naše ponudbe ali uporabe spletne platforme e-vadba.parinama.si dodatna vprašanja ali bi potrebovali več informacij, smo vam vedno na voljo.

Svoja vprašanja nam lahko pošljete na naš e-naslov: info@parinama.si

DEVI, CENTER ZA IZOBRAŽEVANJE IN SVETOVANJE d.o.o. Vse pravice pridržane © 

2024
  • Registrirajte se
Lost your password? Please enter your username or email address. You will receive a link to create a new password via email.